Total War: Warhammer - The King and the Warlord (DLC)

A JÁTÉKRÓL


A King & The Warlord a Total Lords második csomagja: Warhammer. A The Greenskins és a The törpék erőinek megerősítése révén híres rivális karaktereket, új ikonikus egységeket és új War Mapmer Fantasy Battles csatatérképeket mutat be nagy kampányaiban és egyedi / többjátékos csatáiban.

Két új Legendary Lords ...
... új küldetés láncok, mágikus tárgyak és ügyességi fák
két új kiegészítő Lord típusú
Hat vadonatúj harctéri egység
22 vadonatúj elit ezred Hírnév

Közel van az ideje annak, hogy az Angrund klán visszaszerezze a nyolc Karak-csúcsot a grobi despoiláktól! Belegar Ironhammer, Lunn király klánvezetője és közvetlen leszármazottja, az utolsó törpe, aki uralkodni tudott az ősök birtokában, a gyűlölet és a harag keserű örökségét örökölte. Most is marsallja a tömegét, készen áll arra, hogy sztrájkoljon Karak Izortól. Mesés őseinek szellemével, akik visszatértek harcolni mellette, Belegar látni fogja esküjének beteljesedését, és maga is legendává válik.

Eközben Skarsnik, a Karak Eight Peaks éjszakai koboldnak nevezett hadvezére kilépett a raktérből. A Brettonia-tól keletre, a Szürke-hegységben végzett gallyvadászat során kirakodik Karak Azgaraz állomásán, amikor hír érkezik Belegar szándékáról. Még rosszabb, hogy a trükkös Goblinok, akik Karak Nyolc Peaksre gondolnak, elfoglalták magukat, szembeszállva Skarsnik vasakaratával. Elviselhetetlen, alattomos, lázas giták!

Két legenda tehát: mindketten pokolian hajlandók követelni maguknak az ősi Törpefogást. Sorsuk összefonódik, a királynak és a hadúrnak szembe kell nézniük egy végső, kétségbeesett csatában, hogy meghatározzák Karak nyolc csúcsának igazi uralkodóját.
Új legendás urak
Belegar Ironhammer, a nyolc csúcs igazi királya





Karak nyolc csúcs ősi örököse, Belegar királynak szörnyű és dicsőséges sorsa van. Esküt tett arra, hogy visszahívja a bukott Törpe Holdat a Greenskin bitorlóktól, annak ellenére, hogy szembe kell néznie a hegyvidéki esélyekkel.

A Karak Eight Peaks azonban többet jelent, mint Belegar születési joga. Presztízsét és gazdagságát tekintve csak maga a Karaz-a-Karak mögött áll, és ha Belegar visszaszerezheti azt Angrund klán nevében, hozzáférést nyerhet az ős sírokhoz, valamint az ősi és hatalmas rúnafegyverek gazdag tárházához amely belül helyezkedik el… Az

egyedülálló kiinduló helyzet
Belegar a Nagy Hadjáratot azzal a tulajdonossal kezdi, hogy Karak Izor fallal körülvett települése a Border Princes területén található.

Kampánybónuszok
Amikor egy nagy hadjárat vezetésére választják, Belegar ősei szellemeivel kezd el játszani, mint társ Hősök. King Lunn The Ironhammer (Thane), Halkenhaf Stonebeard (Thane), Dramar Hammerfist (Mérnöki Mester) és Throni Ironbrow (Runesmith) az éteri hősök, az éteri tulajdonság minden előnyével együtt.

Belegar a Ranger Outpost épületén keresztül korai hozzáférést kap az új Törpe Rangerekhez. Megvannak az ostromtámadó tulajdonságai is, amelyek lehetővé teszik, hogy megtámadja a fallal körülvett városokat anélkül, hogy előbb építenék az ostromfelszereléseket. Mindaddig, amíg elfoglalja Karak nyolc csúcsát, Belegar megnövekedett egységfenntartási költségeket szenved serege számára.

Küldetések
Belegar küldetésekbe kezdhet két legendás tárgyának, a Dac pajzsának és az ős ősi rúnafegyvernek, az Angrund kalapácsának elérése érdekében.
Skarsnik, a nyolc csúcs hadvezére




Skarsnik a görbe hold törzs törzsfőnöke, és széles körben elismerten a világ leghíresebb éjszakai koboldja. Ezt a hírnevet furfangos machinációk, könyörtelen kísértés és nagykereskedelmi brutalitás érdemelte ki, amely még a kártékony faja körében is ritka volt.

Önmagában egy gonosz közelharcos harcos, ami igazán félelmessé teszi őt, kedvelt kedvence, az Óriásbarlang Squig Gobbla. A vadállat hatalmas fogai és falánk étvágya borzasztó látványt nyújt a csatatéren; Gobblának az ellenséges egységek ugyanúgy átfogó smorgasboardot jelentenek, mint fizikai ellenséget.

A
Skarsnik egyedülálló rajtpozíciója a Nyugat-Szürke-hegységben található Karak Azgarazban kezdődik, és a Karak Eight Peaks elhagyta a Squig vadászatot.

Kampánybónuszok
Amikor egy nagy hadjárat vezetésére választják, Skarsnik együtt kezd játszani gonosz óriásbarlangjával, Squig Gobblával, aki soha nem hagyja el az oldalát, és egy Goblin Big Boss hőssel. Skarsnik egyedülálló képességekkel rendelkezik, amelyek buffolják a Goblin egységeket, csökkentik a fenntartási költségeket a Goblin egységek számára, és különösen alattomos természete azt jelenti, hogy Hősök cselekedetei kevesebbe kerülnek és nagyobb tapasztalatszerzésre tesznek szert.

Skarsnik azonban csak Karak Eight Peaks-ben toborozhat orkokat, amelyeket először vissza kell szereznie törzse lázadó elemeiből.

Küldetések
Skarsnik megkezdheti legendás fegyvere, a Skarsnik Prodder keresését. Ez az ördögi, alabárd stílusú fegyver képes a területre ható hatalmas mágikus rakéták kirobbantására.
Új urak
Runelord
Dwarfen A Runelords a Rúnaművészet legképzettebb gyakorlói közé tartozik. Amikor hadseregüket csatába vezetik, felhívják e rúnák erejét a barátságos egységek fellendítésére és ellenségeik akadályozására. A Runelords-ok is hozzáférhetnek egy új mounthoz; a 6. szinten kinyithatják a csatába a Végzet Üllőjét. Ez az egyedülálló szekér felerősíti a Runelord rovásképességét és növeli sérülésállóságát.

Night Goblin Warboss A Night Goblin Warbosses kedves
, elbűvölő és szeszélyes, egyedülálló képességeket képes kibontakoztatni, amelyek javítják a Goblin, az Night Goblin és a Squig egységek képességeit, és méregtámadásokkal töltik fel az egész hadseregüket. A 12. szinten a Nagy Barlang Squigjeire szerelhetők, nagyobb ellenállást, sebességet és támadási erőt biztosítva a Warboss számára.
Új egységek
Görbe Hold
Squig állomány
Háborús vadállatok, gyalogosellenes állomány , Vanguard telepítés

A világ élhegységei mélyén található barlangokban található Squigs valószínűtlen állatok. A gomba és a hús egy része gömbölyű testekkel és ugráló járással tekinthető, amelyek távolról komikusnak tekinthetők. Közvetlen közelségükben azonban ezek nem mások. Amint gyöngyös szemük egy célpontra erősödik, előre hevederrel kötődnek, kinyitva tátongó pofáikat, hogy soronként tőrszerű fogak jelenjenek meg. A Night Goblin terelői harcba állítva gyors és gonosz gyalogosellenes erőt hoznak létre.

Night Goblin Squig Hoppers
lovasság, gyalogosellenes, Vanguard bevetés, méregtámadások

Különösen rendületlen egyénre van szükség, hogy felugorjon egy Squig tetejére, és csatába lovagoljon. Szerencsére ez a Night Goblins meghatározó jellemzője. Azok a Squigek, akiket nyikorgó, csattogó versenyzőik raknak tovább, hatalmas sebességgel hajtanak - gyorsabban, mint a nyeretlen társaik, és következésképpen megújult vadsággal ütnek.

Nasty Skulkers
alattomos gyalogság, Vanguard bevetés, szár, páncélpiercing

Senki sem skulkál, mint egy kobold, és a csúnya skulkerek a legrosszabbak. Borotvaéles tőrökkel felfegyverkezve, csata előtt mélyen a mezőre lopakodnak, és lesben állnak. Ha itt az ideje, kiugranak és sztrájkolnak, halálos páncéltörést okozva, mielőtt elzuhannak egy zavaró füstfelhő alatt. Túl könnyű elvetni az átlagos koboldat gerinctelen nyomorultként, de amikor egy Nasty Skulker a semmiből fakad, hogy a vállára szálljon, elég, ha megkérdőjelezi feltételezéseit ... ha túléli a találkozást.
Angrund klán
Rangerek (nagy fegyverekkel frissíthető)
Váltott / közelharcos, gyors, Vanguard

bevetés, képes a szárra A törpe tömeg nagy távolságú szeme és füle, a Rangers megszokta, hogy egyedül, gyakran az ellenséges területek mélyén tevékenykedik. Szakértő számszeríjból kiváló csapatok készülnek - türelmesen várják, hogy az ellenség manőverezzen a lővonalukba, mielőtt egy dübörgő csavarok felhőjével elrepülnének. Ha az ellenség közeledik, akkor ők is jól fúrt közelharcos harcosok, különösen nagy fegyverekkel felfegyverkezve.

Bugman's Rangers
Változatos / közelharcos, gyors, Vanguard-telepítés képes az örök bosszút keresőkre gazdájuk mesés sörfőzdéjének megsemmisítéséért, ezek a veterán harcosok a csata előtt gyakran bejelentetlenül érkeznek, hogy komor híreket adjanak, mielőtt csatlakoznának a Thronghoz az előttünk álló harcért. Önmagukban páratlan Rangerek, bár az egység soha nem utazik Bugman legerősebb főzetének erősítő ereje nélkül. Az ilyen folyékony erődítmény átalakíthatja harci képességeiket.

Bolt Thrower
tábori tüzérség, páncéltörő

Kipróbált és igaz, sok klán még mindig alkalmazza a Bolt Thrower-t, egy olyan harci gépet, amelyet a törpék az ősistenek napja óta használnak. Lényegében túlméretezett számszeríjak pontosak és megbízhatóak, masszív, borotvaéles csavarokat dobnak, amelyek képesek a legkeményebb páncélokat is átszúrni.
Új egyedi épületlánc
A Karak Eight Peaks települése egyedülálló Karak Eight Peaks építési láncot kínál, amelynek előnyei attól függően változnak, hogy az Angrund klán vagy a Crooked Moon Tribe elfogja-e.

Ha az Angrund klán építette, az előnyök a következők:
Az 1. szint arra összpontosít, hogy védhetőbbé tegye a Karak Nyolc Csúcsot, egységnyi statisztikai bónuszokat adva ostrom alatt.
A 2. szint a Karak újjáépítésére összpontosít, nagy közrendi bónuszokkal, egységek tapasztalatával a különféle egységek számára és a korrupció csökkentésével.
A 3. szint az őssírok helyreállítását jelzi, és az ősfegyvereket szállítja a közeli tartományok katonai egységeinek, mágikus támadásokkal átitatva őket. A 3. szint emeli az egység tapasztalatait és a közrend bónuszait is.

Ha a The Crown Moon Tribe építette, az előnyök a következők:
Az 1. szint arra összpontosít, hogy a Karak Eight Peaks támadhatatlanná váljon, mivel A törzs azt várja, hogy az Angrund klán megpróbálja visszafoglalni. Ez hatalmas ostrom-kitartási időbónuszt és zéró kopást okoz az ostromok során.
A 2. szint engedelmességi bónuszokat ad a régiónak, és javítja a Goblinok egységélményét.
A 3. szint kezdő szintű bónusz élményt nyújt a hősöknek, globális tapasztalatszerzéssel jár minden egység számára, és csökkenti a törpe morálját a környező régiókban.
Új törpeépítő lánc
Ranger előőrs (T1) -> Ranger kaszárnya (T3)
A Ranger lánc kezdetben számszeríjjal vadászó rangerek, majd később Nagy fegyverekkel felfegyverzett Rangers és az elit Bugman's Rangers toborzását biztosítja.

Új Dwarf Techs
Vanguard-jártasság: javítja a közelharci védelmet és a sebességet a Ranger egységeknél.
Patkányméreg: csökkenti a frakció egészére kiterjedő korrupciót, javítja a bányákból és kőbányákból származó jövedelmet, és vadonatúj „ember nagyságú patkányokat” tart távol.
Új Greenskin épület
Squig Cages (T3)
Az új Squig Cages épület lehetővé teszi Squig állományok és Night Goblin Squig Hopperek toborzását.

Új technikusok,
Squig Ridin ': a Squig Cages épületével közösen felszabadítja a Night Goblin Squig Hoppers toborzását.
Híres ezredek
Ezek olyan elit egységek, amelyek legendásak az Óvilág évkönyveiben, és amelyek statisztikái sokkal jobbak, mint szokásos társaiké. Akkor lehet őket felszabadítani toborzás céljából, amikor a parancsnokságod alatt álló Úr elérte a kellő készségszintet, és azonnal felveszik a Hírösök Ezredek speciális toborzási menüjéből hadseregébe. Ebben a tekintetben különböznek a szokásos egységektől, amelyek legalább egy fordulatot töltenek a toborzási sorban.

A továbbfejlesztett statisztikák és a felső szintű (9. szint) öregedés mellett a Renown minden ezrede rendelkezik egy vagy több különleges képességgel, amelyek a szokásos névsorban nem.
Törpék
Ulthuar Rangers (Rangers w / Great Weapons)
Csökkenti az ellenséges rakéta elhajlását és ellenállását

Peak Gate Guard (Hammerers)
Varázslatos támadások, Immun a pszichológiához, Sunder Armor

Gob-Lobber (Grudge Thrower)
Fokozott morál, csökkenti a

célmorált az ütközéskor, sikoltozó Goblin lőszer Skyhammer (Gyrobomber)
cseppenként többszörös bombák

Ekrund bányászok (bányászok robbantási díjakkal)
őrület, megnövekedett robbantási töltet

Warriors of Dragonfire Pass (törpe harcosok)
gyalogság,

láng támadások A Skolder Guard (Irondrakes)
páncélos lövedékek, fizikai ellenállás

Norgrimling's Ironbreak (Ironbreakers) A
Vanguard bevetése , az immun a pszichológiában, megnövekedett egységméret

Sárkányhátvédek (gyilkosok)
töltésvédelem, fizikai ellenállás, tűzállóság, csökkenti a célsebességet, növeli a tűzveszélyességet

A régi morogók (hosszúszakállúak és nagyfegyverek)
AOE szövetségese Fáradtság fokozás
Greenskins
Da Rusty Arrers (éjjeli kobold íjászok)
Páncél, amely támadásokat vált ki, méreg közelharci támadások

Moon-Howlers (Goblin Wolf Riders)
Fear

Deff kúszók (Goblin Spider Riders)
regenerációja,

Stalk Teef rablók (Goblin Wolf Chariot)
Vanguard telepítése, elrejtés

Morgrub's Mangy-ban Marauders (Goblin Wolf Archers)
Immun a pszichológiához, páncéltörő lövedékek

Hammer Of Gork (Goblin Rock Lobber)
Debuff a rakéta pontosságának közelharcának és közelharci támadásának,

méregtámadásainak megcélzásához Durkit lövedékei (Night Goblin Squig Hoppers) Rakéták
Ellenállása

Da nyolc Peaks Loonies (Nigh Goblin Fanatics)
Törhetetlen, törpe egy láncon!

Megtört agyarok (ork vaddisznó fiú, nagy 'Uns)
páncélozott,

Krimson Killerz (fekete orkok)
gyalogságellenes, kettős hadjáratú nagy fegyverek, az AOE megtámadja

Da Warlord Boyz (éjszakai koboldok) immunológiai
pszichológiáját, Sunder Armor

Venom Arachnarok királynő (Arachnarok) Pók)
Meghívhatja a pók kikelt egységeket a csatába
FELNŐTT TARTALOM LEÍRÁSA
A fejlesztők így írják le a tartalmat:

E DLC tartalma esetleg nem megfelelő minden korosztály számára, vagy munkahelyi megtekintéshez: Általános felnőtt tartalom

2 875 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!