TERMÉKMENEDZSMENT

TERMÉKMENEDZSMENT

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó. Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni.

A tankönyvet kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani.

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2012

Terjedelem: 360 oldal

Adatok

ISBN:
9789632797403
Kiadó:
Typotex Kiadó
-15%
3 900 Ft3 315 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!