OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN

OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját,” hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

- A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ

- A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA

- A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK

- A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM

- A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY

- A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA

- A BIG DATA JELENTŐSÉGE

- AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

A kötet adatai:

Formátum: 190 x 230 mm

Megjelenés éve: 2018

Terjedelem: 288 oldal

Adatok

ISBN:
9789630992640
Kiadó:
Kossuth Kiadó
-20%
7 500 Ft6 000 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!