NEMZETKÖZI MARKETING

NEMZETKÖZI MARKETING

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.

Dr. Blahó András

tanszékvezető egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

Világgazdasági Tanszék

A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum: B/5
Megjelenés éve: 2008
Terjedelem: 304 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-05-8621-4
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
VTSZ:
4901
-16%
4 450 Ft3 780 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!