NEMZETKÖZI MARKETING

NEMZETKÖZI MARKETING

A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához.

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2009

Terjedelem: 310 oldal

Adatok

ISBN:
9789639542068
Kiadó:
Dialóg Campus
-11%
4 980 Ft4 480 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!