MARKETINGKUTATÁS 4.0

MARKETINGKUTATÁS 4.0

„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ − hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.” Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications

„Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.” Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: kartonált

Megjelenés éve: 2023

Terjedelem: 192 oldal

Adatok

ISBN:
9789634548539
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
-15%
8 200 Ft6 970 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!