MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK

MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK

A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Megjelenés éve: 2017

Terjedelem: 330 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-2799-73-5
Kiadó:
Typotex Kiadó
-15%
3 800 Ft3 230 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!