MAGYAR REKLÁMJOG

MAGYAR REKLÁMJOG

Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű? Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés nem szűkülhet – értelemszerűen – magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő versenyjogi összefüggések és a – munka legfőbb részeként minősíthető – reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések, valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.

Adatok

ISBN:
978-963-9360-37-2
Kiadó:
Novotni Alapítvány
-61%
4 800 Ft1 900 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!