KEZDJ A MIÉRTTEL!

KEZDJ A MIÉRTTEL!

Miért fontos inspirálnunk a vevőinket ahelyett, hogy manipulálnánk őket?

Miért tudnak egyes vezetők mindenki másnál jobban hatni a csapatuk tagjaira?

Miért nyereségesebbek és befolyásosabbak bizonyos vállalatok a versenytársaiknál?

Bármelyik szervezet meg tudja mondani, mit csinál; a legtöbb azt is el tudja magyarázni, hogyan csinálja; de azt csak nagyon kevesen tudják világosan megfogalmazni, miért csinálják. A miért soha nem a pénz vagy a profit – az mindig csak eredmény. Simon Sinek vezetés és marketing-tanácsadó a világformáló vezetők gondolkodását, cselekedeteit és kommunikációját tanulmányozva felismerte, hogy azért tudták inspirálni a környezetüket és értek el nagy dolgokat, mert ösztönösen a miérttel kezdtek.

Sinek e felismerés alapján megalkotott nagy hatású modellje, az arany kör filozófiája mentén egész szervezeteket lehet felépíteni, mozgalmakat elindítani és tömegeket inspirálni – kis- és nagyvállalatoknál, nonprofit szervezeteknél és a politikában egyaránt. A való életből vett sokféle történeten keresztül kirajzolódik előttünk, mi kell ahhoz, hogy valóban vezetni és motiválni tudjunk – akár inspirálni szeretnénk másokat, akár valaki olyat keresünk, aki minket inspirálhat.

A nagy vezetők ugyanis nemcsak motiválnak, hanem inspirálnak, cselekvésre buzdítanak. Aki inspirálni képes, az célt ad az embereknek, vagy az összetartozás érzését nyújtja. [...] A valódi vezető követőket szerez, akik nem utasításra cselekszenek, hanem azért, mert vezetőjük cselekvésre inspirálta őket.

A kötet adatai:

Kötés: keménytáblás, védőborítóval

Megjelenés éve: 2019

Terjedelem: 280 oldal

Adatok

ISBN:
9789633047873
Kiadó:
HVG Kiadó
-20%
4 200 Ft3 360 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!