INSTAGRAM – A BRAND-, AZ ÜZLET- ÉS A KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS 125 SZABÁLYA

INSTAGRAM – A BRAND-, AZ ÜZLET- ÉS A KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS 125 SZABÁLYA

„Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot.” (Alex Woods, Forbes)

Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot.

Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán – stratégia, tartalom, közösség, növekedés –, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül.

Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet.

Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról.

Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait.

Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned.

Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.

A kötet adatai:

Formátum: 150 x 200 mm

Kötés: flexibilis, cérnafűzött

Megjelenés éve: 2021

Terjedelem: 256 oldal

Adatok

ISBN:
9789635093212
Kiadó:
Scolar Kiadó
-21%
5 995 Ft4 795 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!