INNOVÁCIÓMENEDZSMENT

INNOVÁCIÓMENEDZSMENT

A szakkönyv oktatási, képzési, a témakör iránt érdeklődők számára pedig összefoglaló céllal készült, egy 14 kötetes sorozat alapozó köteteként. Ebből kiindulva az innovációt − annak szerteágazó és sokszínű értelmezése miatt − a könyv fogalomcsaládnak tekinti. Ebben a kontextusban kerül megvilágításra a témakör komplexitása, mely a fogalmi, értelmezési kapaszkodóktól az innovációmenedzsment szemléleti lehetőségein és feladatain keresztül mutatja be az elmélet és a gyakorlat sokszínűségét. A könyv ismeretanyaga önmagában is értelmezhető, átfogó jellegű összegzése az innovációmenedzsmentnek, miközben kapcsolódási pontokat ad a sorozat további köteteihez, amelyekben az egyes témakörök részletes kifejtése megtörténik.

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: kartonált

Megjelenés éve: 2024

Terjedelem: 192 oldal

Adatok

ISBN:
9789634549383
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
-15%
5 500 Ft4 675 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!