EGYSZERŰSÉG

EGYSZERŰSÉG

Miért dobnak piacra a cégek olyan termékeket, amelyekkel csak megnehezítik a vásárlók dolgát? Miért találnak ki a felhasználók számára felfoghatatlan szolgáltatáscsomagokat? Miért bonyolítják túl a vállalatok az üzleti folyamataikat?

Különös helyzet alakult ki az egyre élesedő piaci versenyben: a fejlesztők egyre több funkcióval látják el a termékeket, a cégek folyamatosan bővítik szolgáltatásaikat és üzleti modelljeiket, miközben egyre kevésbé veszik figyelembe a fogyasztók egyszerűséget preferáló igényeit. Pedig ma még inkább igaz, mint bármikor: az üzleti siker titka az egyszerűség. A szerzők konkrét példákon keresztül mutatják be, hogyan lehet küzdeni a túlbonyolítás ellen, hogyan segíthet az általuk kidolgozott 5 alapelv és 14 stratégia a termékek, a szolgáltatások és az üzleti folyamatok, illetve modellek egyszerűsítésében.

A kötet adatai:

Formátum: 130*178mm

Megjelenés éve: 2015

Terjedelem: 192 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-304-228-1
Kiadó:
HVG Kiadó
-20%
2 900 Ft2 320 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!