Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)

Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)

A JÁTÉKRÓL

PORSCHE PACK VOLUME II A
Porsche Pack Volume II követi az első DLC-t, amikor a Porsche márkának szentelték, különféle modellek bemutatásával, összesen kilenc konfigurációban. A csomag figyelmet szentel a Porsche által valaha létrehozott leg ikonikusabb versenyautóknak, köztük a 2015-ös Le Mans-díjas 919 hibridnek, az ikonikus 911 GT1-nek és a legendás 962c-nek, amelyek mind a hosszú farok, mind a rövid farok konfigurációjában szerepelnek, párosítva néhány a Porsche 2016 legújabb modelljeinek sorozata, azzal a céllal, hogy tökéletes keveréket kínáljon közúti autók, hiperkocsik, valamint modern és történelmi GT és versenyautó modellek között.

A CARS

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche Cayman GT4
Porsche 718 Boxster S kézi sebességváltó
Porsche 718 Boxster S PDK
Porsche 919 Hybrid 2015
Porsche 911 GT1
Porsche 962c hosszú farok
Porsche 962c rövid farok

Porsche 911 GT3 RS

A 911 GT3 RS-vel a Porsche ismét lebontja a korlátokat a sport- és versenyautók között. Fel van szerelve a maximális motorsport-technológiával, amely jelenleg az utcai legális 911-ben lehetséges. Hét perc és 20 másodperc köridővel a 911 GT3 RS meghaladja a Carrera GT szuper sportkocsi történelmi rekordértékét is. alig hét perc és 29 másodperc alatt a Nürburgring északi hurokán.
A kiváló teljesítmény oka a motorsport szaktudása. A 911 GT3 RS négy literes hajtóműves hengeres motorja 500 lóerő (368 kW) teljesítménnyel és 460 Newton méter nyomatékkal rendelkezik, egy speciálisan kifejlesztett PDK sebességváltóval kombinálva. A motor, amelynek legnagyobb elmozdulása és legnagyobb ereje van a 911-es családba tartozó, természetes üzemű szívómotornak, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel, felgyorsítja a nagy teljesítményű sportkocsit nulláról 100 km / h-ra 3,3 másodpercben és 200 km / h-ra 10,9-ben másodperc.
A 911 GT3 RS intelligens, könnyű kialakítás remekműve. A tető először magnéziumból készül; szénszálat használnak a motor és a csomagtér fedeleihez, és más könnyű alkatrészek alternatív anyagokból készülnek. Ezenkívül a könnyű tető csökkenti a sportautó súlypontját, ami javítja annak kiváló oldalsó dinamikáját. A karosszéria a 911 Turbo-ból származik, és ez jelzi annak szinte versenyautó-vezetõ gépének állapotát, RS-specifikus aerodinamikai kiegészítõ alkatrészeivel. Az elülső spoiler ajak, amely majdnem az útig terjed, és a nagy hátsó szárny megerősíti domináns megjelenését.
Egy másik jellemző az egyedülálló első keréktárcsa szellőzőnyílások, amelyek a szárnyak felső részébe terjednek - ugyanúgy, mint a fajtatiszta motoros autók esetében. Növelik az első tengelyen levő erőt.
A 911 GT3 RS alvázát a maximális vezetési dinamika és a pontosság érdekében állították be. A hátsó tengely kormányzása és a Porsche Torque Vectoring Plus teljesen változtatható hátsó tengely differenciálzárral növeli az agilitást és a dinamikát, a szélesebb első és hátsó sínszélesség pedig kiváló gördülési stabilitást tesz lehetővé. Ezen felül a 911 GT3 RS a 911 modellekhez a legszélesebb gumiabroncsokkal tartozik. Az eredmények: még agilisabb bejáratási tulajdonságok és még nagyobb kanyarodási sebesség.

Porsche 718 Spyder RS
1960-ban a Porsche folytatta a hosszú győzelmek listáját, amely 1953-ban kezdődött a legendás Porsche 550 Spyder versenyautóval, kivételes járművel: a Type 718 RS 60-tal. Válaszul egy új FIA versenyautó-szabályra, amely közelebb követelte őket. a standard gyártású járművekhez hasonlítanak, a 718 RSK alapján kifejlesztett RS 60 elmozdulása nemcsak 1600 cm3-re növekedett, hanem a versenyautó néhány szokatlan tulajdonságait is megszerezte, nevezetesen egy nagyobb szélvédőt, funkcionális burkolatot és csomagtartót. hátul, a négy bütykös négyhengeres motor mögött, amely most 160 lóerőt produkált. Külső szempontból az új Spyder felismerhető volt mély, lekerekített elülső része és hátrafelé kúpos duzzanata miatt.
A 718 RS 60 már a kezdetektől versenyző nagyméretűvé vált, és rögzítette a sportautók gyártójának eddigi legnagyobb sikereit, különös tekintettel a távolsági eseményekre: az első kiránduláskor, Sebring tizenkét órája, a Gendebien / Herrmann és a Holbert / Sheckter a sofőr csapatok elérték a két legjobb helyet. Az 1960-as 44. Targa Florio-nál a teljes győzelem szintén a Porsche-nál ment, amikor Joakim Bonnier és Hans Hermann több mint hat perces vezetéssel átlépte a célvonalat a három literes Ferrari felett. A Nürburgring 1000 kilométeres második helyezettje befejezte diadalmas futását. A svájci Heini Walter versenyzővel a kormánynál a 718 RS bizonyította mászóképességét azáltal, hogy egymás után megnyerte a harmadik és a negyedik európai hegymászó bajnokságot 1960-ban és 1961-ben.

Porsche Cayman GT4

A Cayman GT4 az első alkalom, hogy a Porsche a Cayman modellek sorozatán alapuló GT sportautót mutatott be, amely a 911 GT3 alkatrészeit tartalmazza. A Nürburgring északi hurkán, 7 perc és 40 másodperc köridővel a Cayman GT4 új referenciamutatóként jelenik meg piaci szegmensének tetején.
A Cayman GT4 motorját, alvázát, fékeit és aerodinamikai kialakítását a maximális vezetési dinamika érdekében konfigurálták. A motor egy 3,8 literes lapos-hat motorral, 385 lóerővel (283 kW) működik, amelyet a 911 Carrera S motor eredményez. Teljesítményét mindig egy hatfokozatú kézi sebességváltó továbbítja, dinamikus sebességváltó-tartókkal. A Cayman GT4 gyorsul nulláról 100 km / h-ra 4,4 másodperc alatt; legnagyobb sebessége 295 km / h. Az alváz - amely a karosszéria 30 mm-es alsó helyzetét és egy nagyméretű fékrendszert tartalmaz - szinte teljes egészében a 911 GT3 alkatrészeiből áll.
Középmotoros sportautóként és osztályának vezetési dinamikájának kiváló példájaként követi az olyan autók fogalmi hagyományát, mint a 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT és 918 Spyder. Ezért a Cayman GT4 egyértelmű nyilatkozatot tesz arról, hogy a Porsche a jövőben továbbra is a radikális, két ajtós sportautók - a sportautók, amelyeket a Weissach Motorsport osztályában fejleszti ki - promócióját folytatja.

Porsche 718 Boxster S kézi sebességváltó / PDK

20 évvel azután, hogy az első Boxster debütált, a Porsche 2016-ban átalakította motorjainak középvezetőit. A modellek új generációja a 718 Boxster és a 718 Boxster S. Ezáltal a Porsche folytatja a négyhengeres lapos hagyományt. a Porsche 718 középmotoros sportkocsijaiban használt motorok, amelyek az 1950-es és 1960-as években számos versenyt nyertek, köztük a legendás Targa Florio és a Le Mans.
Az új modell sorozat középpontjában az újonnan kifejlesztett négyhengeres lapos motor van, turbófeltöltéssel - az 1960-as évek vége óta először, amikor a Porsche ismét sportautókat épít ilyen típusú motorral. A 718 Boxster S 257 kW (350 lóerő) teljesítményt képes kifejteni 2,5 liter teherbírásból. Az S-modellben a Porsche változó turbinageometriájú turbófeltöltőt is használ. Valójában a Porsche az egyetlen gyártó, amely VTG technológiát kínál benzinmotoros gyártású autókban, mind a 911 Turbo, mind a 718 Boxster S esetében.
A turbófeltöltés jelentősen növeli a nyomatékot. A 718 Boxster S 2,5 literes motorja 420 Newton métert ér el 1900 ford / perc és 4500 ford / perc sebességtartományban, ami szintén gyorsabb sprintteljesítményhez vezet. A 718 Boxster S - a Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) és a Sport Chrono csomaggal - nulláról 100 km / h-ra 4,2 másodperc alatt forog. A legnagyobb sebesség 285 km / h.
Vezetési dinamikájában az új rodster követi az eredeti 718 nyomvonalait is. Az autó teljesen felépített vázja javítja a kanyarodási teljesítményt. Az elektromechanikus kormányberendezést tíz százalékkal közvetlenre állítják be. Ez a 718 Boxster még agilisabbá és könnyebben kormányozhatóvá teszi mind a pályakereten, mind a mindennapi forgalomban, és szenvedélyes és sportos vezetési élményt nyújt.

Porsche 919 Hybrid 2015

A WEC előírások szigorú követelményeket határoznak meg a motorosport hatékonyságára, biztonságára és fenntarthatóságára vonatkozóan. Röviden: a jövőre tervezett járművek. Ezek a követelmények inspirálták a Porsche mérnökeit, hogy folytatják azt, amit a Porsche több mint 60 éve csinál. Kerülje el az izolált technológiák egyikét vagy megközelítését, ehelyett minden lehetséges részletet megvizsgál, anélkül, hogy szem elől tévesztené a képet.
Az LMP1 osztályban a dominancia elve a maximális teljesítmény révén helyettesíti a hatékonyság iránti igényt. A verseny történetében először a legmagasabb osztályba sorolt ?összes csapatnak versenyeznie kell a hibrid versenyautókkal.
A Porsche által választott belső égésű motor a hatékonyság szempontjából optimalizált megközelítésen született: egy rendkívül kompakt, turbófeltöltős négyhengeres, 2 literes motor, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel. A belsőégésű motort két energia-visszanyerő rendszer támogatja. A sportautók tervezésében szerzett sokéves tapasztalat segített tovább csökkenteni az egyes alkatrészek súlyát. A sport prototípus elsősorban szénből készül. Ezen felül a nagy szilárdságú alumíniumból készült motor, valamint a magnézium és a különféle titánötvözetek használata szintén hozzájárult az ideális rendszer súlyának eléréséhez.

Porsche 911 GT1
A 911 GT1-et az 1990-es évek közepén fejlesztették ki a munkákhoz és az ügyfelek megjelenéséhez a GT versenyeken, és 1996-ban debütálták a versenyt. A GT1 volt az első 911, amelyben vízhűtésű, középre szerelt motor szerepelt, valamint a kiegyensúlyozott tengely is. A terheléselosztás aerodinamikai előnyöket is kínál. A Joest Team TWR Porsche WSC 95 mögött az új GT versenyautó azonnal kettős győzelmet aratott a GT1 kategóriában Le Mans-ban 1996-ban, a második és harmadik helyezettvel együtt az általános rangsorban.
1997-ben mindkét 911 GT1-es motor kilépett Le Mansból, közvetlenül a verseny vége előtt felmerült technikai problémák miatt. Egy évvel később a 911 GT1 felülvizsgált változata versenyezött a Le Mans-ban, amelyben a Porsche először lépett be egy szénszálból készült futóautóval. A monokókusz CFK, az átépített első tengely felfüggesztés, valamint az akkumulátor és a generátor megtakarításának köszönhetően a 911 GT1 98 körülbelül 50 kilogrammmal kevesebb volt, mint elődje. A motor teljesítményét további 50 lóerővel növelte a módosított motorvezérlõ rendszerének köszönhetõen. Egy másik újdonság a szénszálból készült háromtárcsás verseny kuplung.
A Porsche sportautó-márka ötvenedik évfordulója alkalmából a 911 GT1 kettős győzelmet aratott a Zuffenhausen-alapú gyártó számára a Le Mans 24 órás órájában 1998-ban.

Porsche 962c hosszú farok / rövid farok

Először 1984-ben fejlesztették ki az Egyesült Államokban történő felhasználásra, és a Porsche 962 C 1985-től folytatta az előd modellje, a 956, 1982-ben elindított sikeres globális motorsport történetét. használták a Formula 1-ben az új versenyautókhoz. Az oldalsó tartóelemek szárnyprofiljai és az alvázban lévő diffúzorok vákuumot hoztak létre, amely vezetés közben „beszívta” az autót a pálya felületéhez, ami szélsőséges kanyarodási sebességet eredményez. A 956 és 962 C alumínium monokokkok mintegy 80% -kal merevebbek voltak, mint elődeik cső alakú térkerete. Mivel a szabályok korlátozták az üzemanyag-fogyasztást, a Porsche úttörő befecskendező és gyújtórendszereket használt. A 962 C és a 956 közötti különbségek közül néhány hosszabb tengelytáv volt, keskenyebb gumiabroncsok és megnövekedett súly (800 kg helyett legalább 850 tömeg), valamint továbbfejlesztett aerodinamika. Az eredetileg 2,65 literes iker-turbómotorral felszerelt 962 C-t először egy teljesen vízhűtéses három literes iker-turbómotor hajtotta végre, amelynek teljesítményét 700 lóerőre sikerült elérni az 1985-ös Le Mans-i gyakorlat során. A 962 C-et Le Mans nyerte 1986-ban, 1987-ben, 1989-ben és 1994-ben, a 956-os verhetetlen futtatás után az 1982-től 1985-ig tartó 24 órás versenyen. A Porsche öt sofőr és három gyártó világbajnoki címét nyerte el ezekkel a "szárnyas autókkal" 1982 és 1986 között.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell és Al Holbert megnyerte a Le Mans 24 órás versenyét 1987. június 13–14-én a 962 006-ban. A következő évben Mario, Michael és John Andretti a "006" -ot használták gyakorlati autóként (T- Autó) a Le Mans-ban, amelyet a Porsche Múzeum vásárolt meg.

Adatok

Korhatár:
3
Licensz:
Digitális termékkulcs
Nyelv:
Többnyelvű
Aktiválási régió:
Világszerte
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
Platform:
PC
Terméktípus:
DLC
EAN:
5999115807473
Árukereső.hu Export Kategória:
Játékok > Steam
Megjelenés:
2016.11.22
Kiadó:
505 Games
Fejlesztő:
Kunos Simulazioni
Árukereső.hu Szállítási Idő:
1
Árukereső.hu Szállítási Költség:
FREE
Árukereső.hu Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs - PC)
Árgép.hu Szállítási Idő:
Azonnal Raktárról
Olcsobbat.hu Szállítási Idő:
0
Olcsobbat.hu Szállítási Költség:
0
Olcsobbat.hu Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs - PC)
Kelkoo.hu Szállítási Költség:
0
Kelkoo.hu Szállítási Idő:
1 hours
Ikonok (Nem használjuk):
EAN Szám:
5.99911580747E+12
Főkategória:
Játékszoftver
Árgép.hu Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs - PC)
Árgép.hu Export Kategória:
Számítógép > PC játék
Árgép.hu Szállítási költség:
0
Olcsobbat.hu Export Kategória:
Szórakoztató elektronika / Videójáték
Shopmania.hu Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs - PC)
Shopmania.hu Rendelkezésre állás:
Raktáron
Shopmania.hu Export Kategória:
Film & Zene > PC Játékok
Kelkoo.hu Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs - PC)
Kelkoo.hu Export Kategória:
Videójáték
Kelkoo.hu Kategória ID:
6513
Kis icon 1:
Steam, PC
Alkategória:
Steam
Identifier_exists:
no
Ceneo.pl Export Név (name):
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Steam)
Ceneo.pl Kategória (cat):
3476
Ceneo.pl Ajánlat azonosító (ID):
DIGI00692
Ceneo.pl Elérhetőség (Avail):
1
Ceneo.pl Vásárlás (basket):
1
Brand:
505 Games
Google-PL-Feed:
1
pepita.hu-v2 Export Kategória:
Műszaki cikk & Elektronika > Gaming > PC elektronikus játék licenc
Pepita.hu-v2 Export Név:
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC) (Digitális kulcs)
Pepita árszorzó:
1.16
2 341 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!