ALAPMARKETING

ALAPMARKETING

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö?zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé?nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég?vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér?deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.


A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 220 oldal

Adatok

ISBN:
9789630595704
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
-15%
3 500 Ft2 975 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!