A KULTÚRA ÉS A TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓ JOGI SZABÁLYAI

A KULTÚRA ÉS A TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓ JOGI SZABÁLYAI

Ez a könyv részletesen tárgyalja a kulturális terület és a kommunikáció – 2006 augusztusában hatályos – jogi szabályozását és intézményrendszerét, lehetőséget adva ezáltal a hallgatóknak és a téma iránt érdeklődőknek arra, hogy minden szükséges információhoz hozzájussanak, amit másképpen csak igen nagy mennyiségű és nehezen olvasható joganyag alapján tudnának megismerni. A kulturális jog keretében a szerző a kulturális igazgatáshoz, vagyis a kultúra hagyományos ágaihoz (művészetek, audiovizuális ügyek, közművelődés, közgyűjtemények, levéltárak, örökségvédelem) kapcsolódó jogi normákat és szabályrendszert ismerteti.

Mindezeken túl, a kötet körbejárja a kulturális tevékenységek finanszírozási és közteherviselési szabályait, és összefoglalja a szerzői jog alapjait, amelyek a művészeti élet szempontjából meghatározó jelentőségűek. A kommunikáció jogi szabályozását a következő felépítésben tárgyalja a kötet: sajtójog, hírügynökségi tevékenység, reklámjog, médiajog és „internetjog”. Ez utóbbi a domain-nevek rendszerét, internet-szolgáltatók felelősségét, elektronikus aláírást, elektronikus kereskedelmet, elektronikus információszabadságot és elektronikus ügyintézést foglalja magában.



A tartalomból:

1. A kultúra jogi szabályozása
2. A tömegkommunikáció jogi szabályozása



ISBN: 963 9683 35 3

Megjelenés éve: 2006

Terjedelem: 361 oldal

Adatok

Kiadó:
L'Harmattan
VTSZ:
4901
-20%
3 200 Ft2 560 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!