A FOGYASZTÓRA HANGOLVA

A FOGYASZTÓRA HANGOLVA

A fogyasztók dühösek, nagyon dühösek!

A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak.

Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban.

Larry Hochman könyve inspiráló erejű olvasmány: biztosra vehető, hogy a következő években az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni Magyarországon is.

A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte „Az év európai üzleti előadója” címet is. Világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetéstudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt.

A kötet adatai:
Kötés: kartonált, ragasztókötött
Formátum: A/5
Megjelenés éve: 2010
Terjedelem: 142 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-05-8945-1
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
VTSZ:
4901
-15%
2 850 Ft2 425 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!