A BUSINESS NAGYKÖNYVE

A BUSINESS NAGYKÖNYVE

Mitől kezd szárnyalni egy cég? Mi kell egy sikeres startuphoz? Mitől válik naggyá egy üzleti vezető? Mi volt a titka Sheryl Sandbergnek, a Facebook vezérigazgatójának, Warren Buffett amerikai befektetőnek és Steve Jobsnak, az Apple vezérigazgatójának? Mire jó a kritikusút-elemzés és a marketingmix? Miképp csökkenthetők a veszteségek? Hogyan hasznosítható a big data?

A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig, rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz.

Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik cégüket, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére vágynak, és szeretnék megérteni, mitől és miként működik az üzleti világ.

A kötet adatai:

Formátum: 195x235mm

Kötés: keménytáblás

Megjelenés éve: 2017

Terjedelem: 356 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-304-371-4
Kiadó:
HVG Kiadó
-20%
7 000 Ft5 600 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!