ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS TÁRGYALÁSTECHNIKA

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS TÁRGYALÁSTECHNIKA

Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.

A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.

A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.

A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus…

Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.

A tartalomból:

Bevezetés
Üzleti kommunikáció
A kommunikáció alapjai
Nem verbális kommunikáció
Szóbeli kommunikáció
A meggyőző kommunikáció
Írásbeli kommunikáció

Tárgyalástechnika
A tárgyalás elméleti kérdései
A konfliktus és kezelése
Felkészülés a tárgyalásra
A tárgyalás pszichológiai aspektusai
Disztributív tárgyalások
Integratív tárgyalás
Harmadik fél bevonása a tárgyalásokba
Tárgyalási stílusok különböző kultúrákban
Irodalomjegyzék

A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum B/5
Megjelenés éve: 2007
Terjedelem: 388 oldal

Adatok

ISBN:
9789630585323
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
VTSZ:
4901
-15%
5 500 Ft4 675 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!