TANÓRAKUTATÁS

TANÓRAKUTATÁS

Annak ellenére, hogy a módszer megnevezése a tanítási órára utal, maga a módszer korántsem csak az órai munka minél jobb megértéséről és fejlesztéséről szól, hanem legalább ennyire a tanárok képzéséről és továbbképzéséről, az iskola, az oktatási körzet, egy oktatási rendszer fejlesztéséről, a pedagógia általános jelenségeinek finomabb szakmai megértéséről és hasonlókról – de természetesen legalább ennyire a diákok tanulásának hatékonyabbá, kedvezőbbé tételéről is. A kötet a tanítási órakutatás Japánból induló s amerikai közvetítéssel jelenleg világszerte terjedőben lévő módszerét mutatja be, annak elméleti alapjai mellett nagy hangsúlyt helyezve az alkalmazás gyakorlati kérdéseire is. A tanítási órakutatás elsősorban az órán zajló tanári munka hatékonyságának közvetlen fejlesztését célozza, de ezen keresztül a tanulás eredményességének javulásához is nagymértékben hozzájárul. A tanári akciókutatás, illetve a kutató tanári munka megközelítésmódjaival rokonságot mutató, azoktól mégis jelentősen különböző módszer a tanári együttműködés korábban nem ismert formáit igyekszik megismertetni a pedagógusokkal.

A kötet adatai:
Kiadási év: 2009
Terjedelem: 200 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-693-114-8
Kiadó:
Gondolat Kiadó
VTSZ:
4901
-15%
1 600 Ft1 360 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!