PLÁZA, IFJÚSÁG, ÉLETMÓD - EGÉSZSÉGLÉLEKTANI VIZSGÁLATOK A FIATALOK KÖRÉBEN

PLÁZA, IFJÚSÁG, ÉLETMÓD - EGÉSZSÉGLÉLEKTANI VIZSGÁLATOK A FIATALOK KÖRÉBEN

Az ipari társadalmak nagyvárosaiban a bevásárlóközpontok a posztmodern létforma különös színterei, ahol minden arra szolgál, hogy a fogyasztói igények vágyakat generáljanak és kielégülést nyerjenek. Elgondolkodtató tény, hogy a rendszeres plázalátogató fiatalok között gyakoribb a droghasználat, mint a velük összemérhető korosztályi átlagban, miközben e fiatalok életstílusa, mentalitása nagymértékben mintaadó. A kötet ennek a jelenségkörnek az első hazai kutatását és prevenciós perspektíváit tekinti át, a környezetlélektant, ifjúságszociológiát és az egészségfejlesztés határterületeit állítva fókuszba.

A kötet adatai:
Megjelenés éve: 2009
Terjedelem: 350 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-236-168-0
Kiadó:
L'Harmattan
VTSZ:
4901
-20%
3 500 Ft2 800 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!