KOMMUNIKÁCIÓS STÍLUSOK

KOMMUNIKÁCIÓS STÍLUSOK

Munka, emberi és párkapcsolatok, mindennapi élet: egyfolytában kommunikálunk egymással, de még a legegyszerűbbnek tűnő helyzetek is rejtenek buktatókat. Nem elég megfelelően kifejezni, meg is kell értetni magunkat - és akkor a másik ember megértéséről még nem is beszéltünk!

Világhírű kommunikációpszichológiai sorozatának második részében Friedemann Schulz von Thun bemutatja, hogy az emberek közötti kommunikációnak nem kell állandó küzdelemnek lennie. A kötet a különböző kommunikációs stílusokat- a segítségre szorulót, a segítőt, az önfeláldozót, a leértékelőt, az önigazolót, a kontrollálót, a távolságtartót és a dramatizálót - mutatja be személyiségpszichológiai szempontból. Mások és saját stílusunk megismerésével nemcsak átláthatjuk és elkerülhetjük a tipikus kommunikációs problémákat, hanem saját személyiségünk és kommunikációnk fejlődéséhez is segítséget kapunk: hiszen aki önmagát érti, a másikat is jobban érti.

A kötet adatai:

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2019

Terjedelem: 312 oldal

Adatok

ISBN:
9786155124587
Kiadó:
Háttér Kiadó
-16%
3 490 Ft2 965 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!