KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG ÉS KAMPÁNY A MÉDIÁBAN

KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG ÉS KAMPÁNY A MÉDIÁBAN

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie. A politikai hatalom megtartásáért vagy megszerzéséért vívott kampány szinte permanenssé vált – és ezzel párhuzamosan növekedett az a nyomás is, amely a politikusok, a befektetők és a közönség részéről éri az újságírókat.

A Zsigmond Király Főiskola, az RTL Klub és a Közép-európai Egyetem 2005. november 25-én „Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában” címmel egynapos közös konferenciát rendezett, amelyen médiakutatók, médiapolitikusok, médiajogászok, gyakorló újságírók és sajtóperekben eljáró bírák elemezték a hírsajtó és -média teljesítményét, különösen azt vizsgálva, hogy a médiatörvényben és számos szakmai-etikai kódexben rögzített kiegyensúlyozottság követelménye miként teljesül a kortárs magyar sajtóban és médiában. E kötet az ő előadásaik szerkesztett változatát adja közre.

A kötet adatai:
Megjelenés éve: 2007
Terjedelem: 156 oldal

Adatok

ISBN:
978-963-236-004-1
Kiadó:
L'Harmattan
VTSZ:
4901
-20%
1 900 Ft1 520 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!