BEVEZETÉS A MARKETINGBE

BEVEZETÉS A MARKETINGBE

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán (sorozatszerkesztő, Pannon Egyetem, Veszprém)

A kötet adatai:

Formátum: B5

Kötés: Kartonált, ragasztókötött

Megjelenés éve: 2015

Terjedelem: 332 oldal

Adatok

ISBN:
9789630596671
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
-15%
6 300 Ft5 355 Ft
Irány a webshop
    Irány a webshop

    Iratkozz fel azhírlevélre

    és értesülj elsőként újdonságainkról, akcióinkról!