Vissza

Office Plaza Webáruház

  • Forgalmazó Adatai
     » Cégnév / Név
     OfficePlaza Kft.
     » Cím
     1135, Budapest, Frangepán utca 84/C - Iroda 2 (Bemutatóterem) - Bejárat a Szent László utca felől
     » Telefonszám
     +36(1)788-7805 / +36(20)412-8277
     » Fax
     +36(1)796-0938
     » E-mail cím
     info  officeplaza.hu
     » Adószám
     22763468-2-13
     » Cégjegyzék szám
     13-09-139071
     » Cégjegyzék vezető
     Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
    Kapcsolattartó Adatai
     » Név
     Munkácsi Zoltán
     » Telefonszám
     +36(20)412-8277
     » E-mail cím
     info  officeplaza.hu
     » Logó
     
  •  » Személyes átvétel bemutatótermünkben
     A megrendelt termékek személyes átvétele nyitvatartási időben, a 1135 Budapest, Frangepán u. 84/C. címen található bemutatótermünkben. Kérjük várja meg az értesítést, hogy megrendelése mikortól vehető át. Bemutatótermünkben készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.
     
    Megrendelés végösszegSzállítási költség
    nagyobb egyenlő 0 Ft Ingyenes!
     » Házhozszállítás Budapesten
     Budapestre történő kiszállítás saját futárunkkal akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 48 órán belül a termék elérhetőségétől függően.
     
    Megrendelés végösszegSzállítási költség
    nagyobb egyenlő 0 Ftkisebb 20.000 Ft1.490 Ft
    nagyobb egyenlő 20.000 Ft Ingyenes!
     » Házhozszállítás Budapesten kívül
     A Magyar Posta futárszolgálata (MPL) intézi a kiszállítást Budapest területén kívül, Magyarország egész területére. A csomagra törékeny minősítés, értékbiztosítás, és időgarancia vonatkozik, mely alapján kézbesítéstől számítva legkésőbb két munkanap alatt eljut a címzetthez. Ha kézbesítéskor nem tartózkodik a megadott címen, átveheti megrendelését a legközelebbi postán, vagy igény szerint kérheti a kézbesítés megismétlését is.
     
    Megrendelés végösszegSzállítási költség
    nagyobb egyenlő 0 Ftkisebb 50.000 Ft1.490 Ft
    nagyobb egyenlő 50.000 Ftkisebb 250.000 Ft2.490 Ft
    nagyobb egyenlő 250.000 Ft Ingyenes!
  •  » Készpénzzel átvételkor
     A megrendelés végösszegét készpénzben egyenlíti ki átvételkor.
     » Előre utalással
     A megrendelés beérkezte után küldünk egy tájékoztató levelet az átutalási adatokkal, mely alapján a számla végösszegét banki átutalással egyenlítheti ki. A számla előképet igény szerint elküldjük faxon vagy e-mailben. Megrendelését a fizetés beérkezését követően teljesítjük.
     » Utólagos átutalással
     A megrendelés teljesítése után határidős átutalással rendezheti számláját. Minden utólagos átutalási igény egyedi elbírálásra kerül.
  •  » Tájékoztató
     

    Hányszor érezte már, hogy az irodai beszerzés felemészti  energiáját, miközben sokkal fontosabb munkája is lenne?

    Elege van abból, hogy folyton a legjobb ajánlatok után kutat, és ezért mindent máshol kell beszereznie?

    IrodaellátásAz Office Plaza megkönnyíti minden kis-, közép-, és nagyvállalkozás dolgát az irodai beszerzések terén, és ez által megbízható partnere mind cégeknek, mind magánszemélyeknek az irodaellátásban.

     » Minimum rendelési összeg
     4990 Ft
     Amennyiben az áruház termékeivel vagy a szállítási feltételekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel kérem minden esetben forduljon az adott forgalmazhoz az itt látható elérhetőségeken!