hirdetés
* A feltüntetett akciók a készlet erejéig érvényesek!
Vissza

A NAGY TÚLÉLŐ

62 / 602
-15%
A NAGY TÚLÉLŐ
6 250 Ft

Akció: 5 315 Ft


  • Akció kezdete: 2017.06.01
  • Akció vége: A készlet erejéig!

Időutazás a marketingben

Szerzők: Veres Zoltán, Fojtik János

Akadémiai Kiadó, 2012

 

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.

 

Hoffmann Márta és Kozák Ákos

 

A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.

 

Fojtik János és Veres Zoltán

  • A kötet adatai:
    Formátum: B/5
    Kötés: kartonált, ragasztókötött
    Megjelenés éve: 2012
    Terjedelem: 404 oldal
  • A termék értékelése:
    Nincs értékelve a termék (0 értékelés alapján)

    Vélemény írása
    Név:
    E-mail cím:
    Értékelés:                    
    Vélemény:
    Ellenőrző kód:
    captcha
     « A hitelesítéshez kérjük írja be a képen látható számot!
    Vélemény elküldése
  • ISBN:978-963-05-9250-5
    Kiadó:Akadémiai Kiadó
    VTSZ:4901